guroslime:

person : why do you draw everything facing left in 3/4 view

me : im a right handed mediocre artist 

moyaofthemist:

space-cops:

moyaofthemist:

i think i have the rock and electric guitar? lemme check and i’ll get back to you!!

Yay! :D I’ve got a music room that needs those two. Also probably pianos once I can expand it.

i didnt have them in my inventory/storage, but i ordered them through the catalog for you!! i picked up the pianos while i was there too.

do you want me to visit your town, or do you want me to open my gates? O:

Oh! If you’re still around, you can come visit my town and see my spaceship house and everything? Or is tomorrow better? I’m kind of sleepy. D:

go to sleep if you’re tired, silly!! we can always do this tomorrow. the instruments and i arent going anywhere uou

rpgfanatics:

A player on Argent Dawn decided to spice the Goldshire in up a bit. Literally.
http://rpgfanatics.tumblr.com

moyaofthemist:

i think i have the rock and electric guitar? lemme check and i’ll get back to you!!

Yay! :D I’ve got a music room that needs those two. Also probably pianos once I can expand it.

i didnt have them in my inventory/storage, but i ordered them through the catalog for you!! i picked up the pianos while i was there too.

do you want me to visit your town, or do you want me to open my gates? O:

wow!
me when u post a selfie. keep up the good work (via angryfemnists)
proton-jon replied to your post: “at first i thought i was imagining the tags on posts kind of falling…”:
why is this happening this is really surreal

someone’s probably tryin to update something somewhere (either xkit or tumblr) and accidentally removed the closing of a code lmao 

that’s my guess at least

at first i thought i was imagining the tags on posts kind of falling off their posts but its actually a thing

theyre like. not lined up. incredible

tangarang:

my entire summer has been me actively avoiding friends that have their lives together and constantly talk about their ambitions cause im shitty

image

image

image

image

im not very fast at growing the heck up like my pals at school are

Would you like some tea?
Anonymous

if mom asks me if i want a cup of fucking tea one more time im gonna scream oh my god

if u were bein nice i apologize for snappin at you anon

if not well then

yea lmao

I think they're saying you did well though?
Anonymous

i do that with literally all my posts featuring nudity tho and this is the first time literally anyone has ever said anything about it

theyre either tagged as straight up nsfw or nsfw and then ish, almost always followed by “just in case” bc theres a   h u g e   difference between blatant porn and artistic nudes like pls be aware of that

so either theyre new to my blog or are bein hella PA and i am nooot in the mood lmao

"#nsfw #ish" no that is definitely a bare ass, I think you're fine tagging it nsfw. "shannon what the heck are you looking at. a BARE ASS?? you're GROUNDED" "but you're not my mom or dad! or even my boss!! do you even work he--" "GROUNDED GROUNDED GROUNDED GROUNDED" see? you just saved someone from a terrible workplace situation by tagging bare ass as nsfw
Anonymous