©

note-a-bear:

ghostieonfirst:

ok please watch this vid of my perfect former street cat eat. will not disappoint I promise.

it’s just shoveling food into its mouth
this cat is actually a cat I would probably like

daemontool:

HACKING: GENDER
[██████████] 100% COMPLETE
GENDER HACKED SUCCESSFULLY

willzone:

laughterkey:

digg:

Skipping a rock over a frozen pond makes the coolest noise.

stick around for the surprise ending

There’s so much to talk about here

watch til the end.  perfect video.

thecarefree-art:

First few edits! Man I went a bit confused and dazed with my edits and now I’m just like sitting in front of my laptop going “lol yeah that works!!!!1” sob help

b7guzman:

yes lord Grima right away

clannyphantom:

hippieloverose:

clannyphantom:

don’t talk about tumblr outside of tumblr not because it’s some cool elite website but because it’s fucking embarrassing

No, it’s because we can’t have the people on the outside (i.e. people who aren’t on Tumblr) to find out about this colourful, magical world we log into multiple times a day

see this is what I’m talking about

willmelon:

oh jesus christ

i asked this custom hat-maker for a nepeta hat, using the following picture as a reference

image

today i got a picture of the finished hat

image

you were so close

its well done tho tbh

voidwish:

i’m in bed and was wondering where my cat is so i was all “oh I’ll just text him” and opened the messages app before i realized what i was doing

Track Name: I Will Wait
Artist: Diego Luna;Joe Matthews;Gustavo Santaolalla
Album: The Book of Life
Play Count: 4,972 plays
Track Name: Creep
Artist: Diego Luna;Gustavo Santaolalla
Album: The Book of Life
Play Count: 4,406 plays

fuckyeahbookoflife:

And that’s the entire soundtrack! Now last, but certainly not least….

balenaproductions:

alexandertheswell:

I LOVE SHARKS!!!!!!!!

I lost it at 0:21

ifartgolddust:

this happened to my sister, her name is Kimy. Please pray for her, send her healing energy, anything you can do to help her pull through. Since this story she has woken up, she can breathe on her own and talk, but get’s agitated very easily and cannot make decisions.

And for all you assholes out there who say shit like, “why do we need trans rights?” and all that other bullshit, fuck you. This is why. This is why the conversation about trans women needs to be had. This is why people who are not trans women need to stop trying so fucking hard to steer the goddamn conversation about us. Fuck you. You don’t know shit about us until you have lived our lives, dealt with the bullshit we deal with on a daily basis, had to fear for your fucking life every time you leave your front door. I don’t give a fuck where you live, who you are, who you’re related too, etc. This is the reality. This shit happens every fucking day.